Európa arca?
55Arra gondoltam, illik várni nyolc napot. Így szokás a súlyosabb, nehezebben gyógyuló sérülésekkel, például az élettel is. Heller Ágnes egy hete hagyta itt a földi valót, de azokat a sebeket, amelyeket egy ország visel, nem a halálával okozta. Gyógyulnak ugyan, de még kékek és lilák, különösen mostanában. Politikailag.
„Ha Európának arca volna, az övé lenne az” – a magyar kormány egyik megátalkodott bírálói közé tartozó francia filozófus, Bernard-Henri Lévy ezt a hasonlatot használta, miután ebben a megátalkodásban társa, Heller Ágnes elhunyt.
„Magából ad, ha enni kérsz, testével véd, amikor visszatérsz”
Az Európa című csodálatos magyar dal egyik sora ez, és talán sokak nevében mondhatom, hogy nekünk, a magyarok többségének nem épp Heller Ágnes jut eszébe a hallatán. A vén Európa ugyanis egy olyan nő, aki a gyermekeiért mindent feláldoz. Aki elsősorban anya.
Tudom, hogy Heller Ágnesnek van gyermeke, ám az ilyen gyűlöletben és meghasonlottságban elaggott asszonyokat látva mégis el kell gondolkodnunk: vajon az anyaság lelkiállapota feltétlenül együtt jár-e a szülés aktusával, képességével? Régóta biztos vagyok benne, hogy nem, ahogy abban is, hogy ez nem feltétlenül egyedül csak az egyén hibájára vezethető vissza. Mint két virág, amiket toxikus és egészséges közegben nevelnek: az egyik elhal, a másik megmarad.
Heller Ágnes egy olyan korban, rendszerben élte le élete jó részét, amely alapjaiban volt idegen az élettől és ellene a családnak. A panelházak falansztereinek dicsőségét és az ember embertelenedését hirdette. A nők állítólag sokkal fogékonyabb minden elvi síkon létező dimenzióra, éppen ezért – bár halottakról vagy igazat vagy semmit – valahogy mégsem tudok haragudni rá, szánom csak.
Nem, nem kell felmentenünk a bűnei alól, de gyűlölnünk sem kell valakit, akinek egy életre szóló hibája az volt, hogy a női ragaszkodást talmi ideológiákkal és hamis eszmékkel töltötte be. A táborok közötti csapongása is ezt az örök keresést magyarázza. Magától értetődő volt, hogy sosem élhet békében a környezetével az, aki szembe megy a teremtett világ rendjével.
Ha Heller Ágnes most kezdené a pályafutását, ő lenne a Földközi-tengeren migránshajót vezető kapitánynő, aki gyerekpótlék után kajtatva, afrikaiakat ringatva próbál némi szeretetet és elismerést kicsikarni a világból. Ő lenne a botmixeres politikusnő, aki ostobaságában nem veszi észre, hogy pusztító erők eszközévé válik. Sőt, ha Heller Ágnes ma lenne fiatal, bizton trágárkodna a tüntetéseken.
Amíg egy idős asszony szánalmas életének végét megnyugvással konstatáljuk, gondoljuk át, vajon újabb 90 év múlva is Heller Ágnesekkel akarunk-e viaskodni? Vagy inkább felismerjük, miért válnak ilyenné, és minden, de minden eszközzel harcolunk ellene. Nem ellenük, hanem az élet- és családellenes hatalom életben tartói ellen.
Az, hogy Heller Ágnes valóban Európa arca lesz-e, itt és most tőlünk függ. Figyelmeztessük magunkat az egyetlen tanulságra, ami az életéből és a halálából levonható: nem éri meg.
2019-07-26 @ 05:56
Önök csinálnak belőle valakit, hanyadik cikk ez, a hidegiszonyról? Tényleg, jelentős ember volt, s a balnak van igaza, vagy maguk is csak magyarnak festett sorosok, olyan jobbosok, akik balosok belül. Már bocs, de kit érdekel ez?
2019-07-26 @ 12:51
Felejteni, felejteni nem reklámot csinálni neki az újságcikkel!!!
Az újságírónak kellett a pénz, csak azért írta? Őrület !
2019-07-26 @ 13:51
A pénz mindenkinek kell.
De aligha ezért írta az ellenségünkről ezt a cikket Latte.
Azt meg kikérem magamnak,hogy Európa arca lenne hellerágnes. Régebben is kikértem magamnak.
Az „útkereséséről”,meg annyit,hogy hazugság az egész. Permanens hazugság. A fajtatársai hazudták sokkal szebbnek,jobbnak az elmúlás virágát. Mindig is szélsőségesen „bal”oldali volt.
És ahogy az ízléstelen karikatúrát láttam,most már odaért szellemi mentora mellé. A pokolba! (csak a képen a Balaton volt rajzolva)
2019-07-27 @ 11:43
Gondolom néhányan észrevették,hogy rengett a FÖLD itt is,meg ott is.
A jelenség oka,hogy leért luciferisztánba a „hölgy”.
2019-07-29 @ 06:56
Egyetértk István minden szavával—nem akarjuk látni többet,nem akarunk hallani róla soha többé !!!!!!
2019-07-26 @ 05:58
Elfelejteni. Egy szót se szólni róla. Mintha Fekete Gyula lenne, őt bezzeg hogyan fumigálják, neki nem lesz koszorú évente, itt viszont hetente lesz emlékezés erről… a …. még 15 év múlva. Ha. Magukon fog ez múlni, igazán mindent elkövetnek, vegye végre észre a nép ezt a hellert.. aki egy nulla..
2019-07-26 @ 06:16
Hulla.
2019-07-26 @ 13:52
Hasonlít rád.
2019-07-26 @ 16:51
Ha vége van a közmunkának téged ki vár a sarkon? Söpredék.
2019-07-27 @ 11:41
Az anyád,akitől elveszem a napi bevételét,mert te nem siettél eléggé!
Te söpredék,ha már így írtad alá azt előző kommentedet.
2019-07-27 @ 13:56
Hiába na, van itt színvonal. Még te tartod magad nemzetinek, te szakadt homeless.
2019-07-27 @ 19:32
Soha nem nyilatkoztam,hogy én vagyok a Nemzeti.
Megjegyzem,mint „hajléktalan” elég jó nettel rendelkezek. És már régóta.
Azért is tudom,mennyire milyen vagy.
Lásd b.zikám,nem csak a gépcenzúra olvassa a hülyeségeidet.
2019-07-26 @ 06:11
Nagyon jó írás! Érdemes foglalkozni vele és okulni a hibáiból – mint mondjuk Júdás tetteiből…
Az előző két kommentelő kapcsán meg ismét csak eszembe jut: veszélyesebb az aki belülről bomlaszt!
Ezek a negatív hangok, a gondolat, az üzenet felismerése nélkül számomra érthetetlenek.
A cikkben pontos a célzás napjaink ifú Hellereire. Miközben az okok felszámolására fókuszálunk, ne felejtsük el néha, mikor szükséges kizavarni őket a Templomból
2019-07-26 @ 06:34
Nekem pedig ez jutott hirtelen eszembe.
„Így találták meg az utolsó boszorkányt halva”
„S mivelhogy mindenki gyűlölte, utálta,
még csak a varjú sem károgott utána.”
/ Petőfi Sándor: János vitéz /
2019-07-26 @ 06:16
Nincs két egyforma járású ember, mégis azt gondolják sokan, hogy a másik ember is úgy gondolkodik, ahogy ő.
Nincs két egyforma emberi történet, mégis azt gondolják sokan, hogy a történeteket univerzális törvények hozzák létre.
Nincs semmilyen abszolút állandóság a világban, mégis azt gondolják sokan, van ilyen.
Azért gondolják, mert szükségünk van rá. Mert az abszolút bizonytalanság, a „láthatatlan kéz” nem lehet életstratégia.
2019-07-26 @ 06:50
pinek. „A vallás kozmikus élménye a természettudományos kutatás legerősebb,és legnemesebb motívuma.
A misztikum élménye a legmélyebb és legmagasztosabb érzés, amire képesek vagyunk. Egyedül csak ebbôl eredhet igazi tudomány. Ha ez az érzés idegen, ha valaki már nem tud csodálkozni, nem képes elveszíteni magát a tiszteletben, az lelkileg máris halott. Annak tudása, hogy a kikutathatatlan valóban létezik; s hogy a legmagasabb igazságként és a legragyogóbb szépségként nyilatkozik meg, amirôl nekünk csak halvány sejtelmünk lehet – ez a tudás és ez a sejtelem minden igaz vallásosság magja.
… Az én vallásosságom egy magasabb természetű végtelen szellemi
lény alázatos imádásában áll, amely lény apró részletekben ad hírt magáról, s e részleteket mi a magunk gyönge és elégtelen érzékeivel
föl tudjuk fogni. Ez a mély, érzésszerv a meggyôzôdés egy magasabb gondolkodó erô létezésérôl, amely erô a kikutathatatlan világmindenségben lesz kézzelfoghatóvá, ez adja Istenképzetem tartalmát.
Mindaz aki komolyan belebonyolódik a tudományos kutatásba arra a meggyőződésre jut, hogy egy Szellem nyilatkozik meg a világegyetem törvényeiben, és ez a Szellem messze felsőbbrendű, mint az emberi szellem.
A világegyetem nem véletlenek alapján működik, léteznie kell egy okságnak
(Albert Einstein)
2019-07-26 @ 09:00
A nyugati libbant világ arca. De AZ igen.
2019-07-26 @ 06:28
Ki fizeti ezeket a reklámokat kedves P.S. Szerkesztők?
Mert nem tudom megérteni és nem is akarom, hogy ezt az ország és nemzetromboló satrafát (írhattam volna, hogy vén qurva, de nem akarok „annyira” tiszteletlen lenni…) ezt a magyarellenes metrónát, immáron hanyadszor búcsúztatják ezeken az oldalakon. Akkor is, ha csak rosszat írnak róla, persze mást nem is lehetne.
De emlegetik, ami vagy azt jelenti, hogy még mindig tartanak tőle, vagy azt, hogy azonosulnak (valahol a tudatuk hátulsó felében) azokkal a libbantakkal akik annyira , de annyira gyászolják.
Elég legyen!
Elfelejteni örökre, és még a nevét is kitörölni az emlékezetből.
De,ha ha mindenáron fenn akarják tartani az emlékét, akkor állítsanak mellszobrot (de tán jobb lenne, haspólós szobrot) az újság irodáinak előterében.
2019-07-26 @ 10:44
Akkor se Nérot, se cézárt, se az inkvizitorokat, de Hitlert, Mengelét, Szatálint, Szállasit sem szabad, kritizálni, mert meghaltak? Vagy az öngyílkos terorristát, aki 300-400 embert is megőlt?
2019-07-26 @ 06:31
S Európa? Semmit nem utáltam annyira mint a kiszes ömlengését a Varga MIklósnak, drága nő, Európa. Soha nem volt az, nem is lesz. Beteg, velejéig rohadt világ, az volt mindig, az északiak betegek, ferdék, az angol most heréli ki magát, s nem tud menekülni se a szovjetből. A francia, francia. Becsületes ember a franciákról sem szól, mert jót nem tud mondani? A német? KÖnyörgöm a német? A belga dán. Már Lovas Istvánék jövendölései idején jeleztem, veszteni fogunk, Európa migránst akar, ez fedőneve, a koll. öngyilkosságuknak. ..Ez a bolondok hajója, a kedves cikkíró pedig a legrohadtabb, legcsúnyább betegéről ír újabb és újabb cikkeket. Elhiszem, hogy ekkora a gyász, de akkor szeressék nyiltan, vagy ismerjék el, marx óta ekkora gondolkodó nem volt, mint ez a dupla nulla. Nekem ezzel se mondtak sokat, marx is egy szerencsétlen, buta, egysíkú, mindig mindenről ugyanazt gondoló szerencsétlen dupla nulla volt… Töketlen, életében nem látott marx valódi embert, pláne munkást, a munkához köze nem volt soha.. Egy marx pocokban dobozban nézte a világot, bezárt ablakot ajtót, majd csodálkozott, hogy elszédült a saját kipárolgásaitól s ürülékétől, s innentől mindent rossznak látott, Istentől rettegő buta materialista világában.. Ez a heller is…
2019-07-26 @ 06:53
Igen
2019-07-26 @ 07:14
A hozzászólás kezdete bizony telitalálat. Különös, hogy ezt a „Vén Európa” dalt egy művelt ember gyönyörűnek nevezi. Szövege amatőr, és visszatetszően primitív és megütközést kelt az emberben (kivétel monsieur Macron) az az ellentmondásos rész, hogy aszongya „A vén Európát, a gyönyörű nőt”. Vén és gyönyörű. (?!) Ha nőnek tekintjük, Europé gyönyörű volt, amikor Zeusz bika képében elrabolta. De azóta elég sok víz lefolyt már az Oronthészen.
2019-07-26 @ 10:46
“Sztálint” javítás!
2019-07-26 @ 21:17
Marx Károly valóban büdös volt, és a kortársai ezt fel is jegyezték róla. „Felettébb ápolatlan külsejű” jelzőkkel írták le őt. A felesége naplója szerint hetenként egyszer mosakodott és tele volt kelésekkel.
2019-07-26 @ 06:40
Reméljük a Miniszterelnök úr nem lesz ott a temetésen.
2019-07-26 @ 06:41
Az ördög feljött érte és magához vette.
Remélem soha nem nyughat.
2019-07-26 @ 06:41
Ami Európa anyaságát illeti. Nem jó Anya, hanem rossz, borzalmas, aljas, feminista, elferdült, leszbikus, degenerált. Lásd a hozzászólások női részét. Nők? Tényleg? Európa elfogy, a termékeny korú fehér nők az emberiség kettő azaz 2 százalékát adják, írja Gazdag István, s azzal fejezi be a cikkét, game over. Jó anyaságról ne beszélljünk ott, ahol 1957 óta elsunnyogja az átlagnő a gyermeket, mert az vállalás s teher, nem áldott állapot s kegyelem neki. 1962 világelsők vagyunk gyermektelenségben. A jó Anya alapfeltétele, szükséges, de nem elegendő feltétele, hogy OTTHON AKAR ÉLNI CSALÁDBAN S SOK GYERMEKET SZERETNE, majd valóban sok gyermeket nevel fel.. Ilyen ma nincsen, csak a legutolsó népszámlálás óta 41 ezerrel kevesebb a három gyermekes családokat beleszámítva!!!!! a nagycsaládok száma. Valahol azt kéne már kimondani, csak az a Család, család, ami Nagy. Csak az az Anya, akinek ha lehetősége volt rá, legalább négy gyermeke van. Tudom, sokan nem tehetnek róla, hogy nincsen nekik. Nem is kell pálcát törni fölöttük. De azért az Anya, az a nagycsaládos Anya, a többi valami más.. Ahogy nem lehet család két forró, vagy két nő, valójában az sem család, ahol az Anya nem otthonában él. Az valami más, szövetség, együtt vegetálás, közös érdek, stb.. de nem Család. Családban az Anya otthon él. Simoneb evoirágnesdobrevheller, hermmanisttván soha nem család, nekik nincsen olyan. Az keresztény dolog…
2019-07-26 @ 07:04
Na látom, hogy kutyából nem lesz szalonna.
Artur itt van megint és szét trollkodja az egész Latte oldalt, sőt az egész Latte életművet. Különben jól van, mert ő engedte meg neki, sőt még biztatta is.
2019-07-26 @ 08:18
Artur pszichoanalízist csinál a kommentfalból.
2019-07-26 @ 09:17
Hehe.
2019-07-26 @ 08:12
No no vannak többen meg nagycsaládosok! A nagy átlag elismerem sajnos nem ilyen, de az általánosítás veszélyes
2019-07-26 @ 09:19
Ez nem általánosítás, hanem közadat, a legutóbbi 2005 szerint 216 ezer volt a „nagycsaládos”, s ők a három gyereket is annak veszik, pedig az még nem nagycsalád, csak reprodukció, anya és apa újratermelte ezzel önmagát,s legalább annyit továbbad, mint amit kapott. Igaz egy grammot se tett hozzá ősei örökségéhez. Mostani adat szerint 41 ezerrel, negyvenegyezerrel kevesebb ma az általuk számolt „nagycsalád.” Ez évi 2500 fogyást jelent a nagycsaládok számában. S mivel egyre kisebb s kisebb az az anyag, aki még szülőképes létszámában az, MA A 34-46 ÉVES MÉG NAGYOBB LÉTSZÁMÚ KOROSZTÁLYT KELL RÁVENNI, SZÜLJENEK VÉGRE. A szakadék szélén vagyunk irta ezt még Benda József is, aki kereszténynek néz ki, de valójában a párbeszéd ágense, libsi… De ebben igaza van.. Ha érdeklik részletesen az adatok betehetem, de támadni fognak a feljelentők érte, mert tönkre teszem a helleri életművet, ez írónia volt íronnal.
2019-07-27 @ 05:55
Te kretén!Mi a feleségemmel nagy családot szerettünk volna, de a második gyermekünk születésekor olyan komplikációk léptek fel, hogy nem lehetett több babánk!Szerencsére a két kislányom gyönyörű,egészséges gyermek!Mi az hogy akinek nincs 4 gyermeke az valami más?Más az te vagy te ratyi!Kotródj a pride-ra a fajtársaid közé és ott oszd az észt!
2019-07-26 @ 06:46
Ez a nagyon ronda teremtés gyűlölt mindent, ami érték , ami szép, ami kerek. De legjobban a magyarokat gyűlölte. A pesti srácok nem magyar, ha a Hómanra halálos itéletet követelő hidegiszony takonyról, erről a két lábon járó Louvre fantomról egy sort ír még.. Nem volt elég ennyi? Nézzék már meg, ha valaki nem hisz nekem, hány cikket írtak róla eddig itt? S mondjuk hányszor mondták ki az angyali Fekete Gyula nevét? Mi a baj Fekete Gyulával? Az, hogy tényleg európai, tényleg fehér és keresztény s magyar. S sokat tett azért, hogy többszázezer gyermek,a kádár himmleri módszerei ellenére életet kaphasson, megszülethessen. Róla írjanak PENITENCIAKÉNT PONTOSAN ANNYI CIKKET, mint erről a már a tanácsköztrágyaság idején öreg s ronda s meddő borzalomról… a ránckirályról, mert nem volt nő, az biztos…
2019-07-26 @ 06:50
Nagy Zoltán (fb)
Egyet se sajnáld kedves Zoltán. Gondold csak el, ha csak úgy simán kórházba kerül, a gépekkel még eléltették volna vagy 20 évig!
Latte pedig minden reggel tudósított volna az állapotáról.
2019-07-26 @ 06:53
„Kérlek, addig őrizd meg ezeket a leveleket, ameddig csak szükséges, évekig, évtizedekig, ameddig a társadalom eléggé fejlett nem lesz ahhoz, hogy el tudja fogadni azt, amit alább kifejtek.
Létezik egy rendkívüli erő, amelyre, legalábbis máig, a tudomány nem talált formális magyarázatot. Ez az az erő, amely mindent magába foglal és irányít, ami az Univerzum minden egyes jelensége mögött áll, és amit még nem azonosítottunk. Ez az Univerzális erő a szeretet.
A szeretet maga az Isten
Amikor a tudósok az Univerzum egyesítő elméletét megfogalmazták, megfeledkeztek a legerősebb láthatatlan erőről. A szeretet a fény, amely bevilágítja azokat, akik adják, és azokat, akik kapják. A szeretet gravitáció, mert az embereket egymáshoz vonzza. A szeretet erő, mert megsokszorozza a jót, és esélyt ad az emberiségnek arra, hogy ne pusztuljon bele saját vak önzőségébe. A szeretet kibontakozik és megnyilvánul.A szeretetért élünk és halunk meg. A szeretet Isten és Isten a szeretet.
Ez az élet értelme
Ez az erő mindent megmagyaráz és értelmet ad az életnek. Ez az a változó, amelyet túl sok ideje megtagadtunk, lehet, hogy azért, mert félünk a szeretettől, mert ez az Univerzum egyetlen energiája, amelyet az emberi lény még nem tanult meg kénye kedve szerint irányítani.
Ha azt akarjuk, hogy fajunk túléljen, ha fel akarjuk fedezni az élet értelmét, ha meg akarjuk menteni a világot annak minden tudatos élőlényével, akkor a szeretet az egyetlen válasz.
Talán nem vagyunk még készek szeretetbombát létrehozni, egy elég erős szerkezetet, ami elpusztíthatná a bolygót romboló gyűlöletet, hiúságot és kapzsiságot.
Ott van bennünk a szeretet
Mindezek ellenére, minden egyén magában hordoz egy kicsi, de erős szeretetgenerátort, amely energiája arra vár, hogy kiszabadítsák.
Amikor megtanuljuk felajánlani és elfogadni ezt az Univerzális energiát, drága Lieselr, akkor ki fogjuk tudni jelenteni, hogy a szeretet mindent legyőz, hogy bármit túlél, mert a szeretet az élet esszenciája.
Édesapád,
Albert Einstein.”
2019-07-26 @ 06:55
Ezt éppen a sorstalanok érdekébe tettem be. Horthy azt mondta róluk, különös nép, aki buta köztük nagyon buta, aki aljas az nagyon aljas, de aki okos, az tényleg nagyon értékes közöttük. Heller buta, Einstein okos. Ez van. S Einsteinnek van lelke, igaz, azt mondják rá, ez a levél apukrif. De nem az, mert maga a Hébxer egyetem adta ki, s náluk jelent meg, iszonyatos fájdalmat okozva ezzel a haladó todományos, marxista közvéleménynek. De ez van. Ez Einstein, feketén, fehéren, cáfolhatatlanul. Kissé jobb, mint heller igaz?
2019-07-26 @ 07:06
Olvasgatom a kommmenteket és látom, hogy nem mindenki értette meg a cikk mondanivalóját. Az írás pedig nagyon jó. A tanulságokra kell fókuszálni, mert egyébként megismétlődnek a történések.
2019-07-26 @ 09:33
Dehogynem értettük.
A vén boszit halála után is tovább ajnározzák, mert ki van adva nekik – tényleg nincs sajtószabadság – mi pedig jobb híján megszavazzuk továbbra is a kétharmadot. A tanulság az, hogy gyáva népnek nincs hazája.
2019-07-26 @ 07:50
Nekem a vén európa helyett a vén szent korona országa jut az eszembe, mint oltalmazó anya. Lelki, erkölcsi és szellemi tekintetben pedig magyar népmesék, pl. a Fehérlófia.
2019-07-26 @ 08:25
Nem tudom, mennyi a valódi, s mennyi a csinált a felületen, a hozzászólásokban. De tény, ezt a cikket, ahogy a többit is, velünk együtt, már holnaptól nagyítóval kell megkeresni. S nincsen itt trollkodás, mert NINCS MIT ELFOGLALNI EGYMÁSTÓL, mert senkit nem érdeklünk, mert pár ember, ezek között rengeteg a szerkesztőség ágense, vagy soros ágense…pár ember ír ide, s ráadásul nem is látja az átlag, mert ahhoz be kéne lépnie, annyit meg nem ér nekik. ha ez az életműve a cikkszerzőnek, s ezt én zavarnám, akkor nagyon nagy baj van. S nem velem. Nem kell félteni tőlem sem a szerzőt, sem a cikket, sem a hozzászólókat. Van valami végtelen buta és aljas abban, hogy komolyan hiszik, meg kell védeni, egy nem létező felületen a másiktól mit is? A nyilvánosságot? Az eszükbe sem jut, hogy közös irodájukban ismervén egymást, párbeszédelgethetnek továbbra is, nem bántja azt senki soha… mindenki elférne itt, ahol talán egy tucat ember szól hozzá, tán 35 hozzászólás lehet most? Tényleg olyan nagy baj, hogy esetleg az én ismerőseim, akik nem a szerkesztőségben vannak, s nem soros pénzeli őket, tán elolvashatnak? magyart is, amikor itt szinte mindenki hellersoros?
2019-07-26 @ 08:27
Rosszul saccoltam 23 hozzászólás volt eddig. Jaj, mi lesz most, nem marad hely a többieknek, akik itt tolonganak, s ezrével akarnak fontos dolgokat mondani. Igaz a zömüknek önálló gondolata sincsen. Igaz gépelni sem tudnak, de nem baj, féltik másoktól elfoglalják a helyet. Hihetetlen…
2019-07-26 @ 09:11
Na ennyi volt. Kicsit igazságtalan vagyok a szerzővel szemben. De, nyolcvanig számoltam csak itt a pesti srácoknál a hellercikkeket, de még mindig van vagy hat oldalnyi anyag, ahol valamilyen formában szerepel. MERT IGAZA VAN, VALAMIT TENNI KELLENE, hogy a jövő, már ne ezeké legyen, hanem a magyaroké. Ezért kérem a szerzőt, magát a pesti srácok alkotóit is, főleg Mező Gábort, s hol van Szakács Árpád? miért nem ír itt is? Kérem Önöket, most már magyarokról írjanak a jövőben, tiszta, s makulátlan magyarokról, mint Kosztolányi Pardon cikkei, mint Egán Ede, mert skót létére igaz magyar, mint Lendvai István, s a két legnagyobb Fekete Gyula és Márai Sándor. Valami nagyon nagy baj van ott, ahol a cikkek zöme, mindig ezekről szól, s nem az ismeretlen, elrekesztett nagy magyarjainkról, Wasstól egészen Molnár V. Józsefig. Móricz igaz gondolatai, a valódi Gárdonyi, hol vannak, mikor olvashatjuk őket, az eredetit? „Nem akarnak örömet szerezni a jobboldalnak” válaszolta nekem egy szegedi „történész”, mikor kértem, közölje már le, azokat a cikkeket, melyek neki, ismétlem neki „vállalhatatlanok” s elitélendők voltak. Szellemileg kiskorúak maradunk mi magyar olvasók, közvélemény, ha továbbra is azok írják a magyarok történetét s irodalmát, akik a magyarok ellenségei…
2019-07-26 @ 09:20
Isa por és hamu vagymuk.
2019-07-26 @ 09:33
„Európa arca”? Nos erre kapásból tudnék megnevezni kéttucat erre érdemesebb embert.
2019-07-31 @ 21:47
vogymuk!
2019-07-26 @ 10:45
„Európa arca” Bernard-Henri Lévy
Azt kell nézni ki mondta!
Egy alom.
2019-07-26 @ 12:32
Heller Ágnes filozófus korunk egyik legjelentősebb magyar értelmiségije volt. Etikai, esztétikai, történetfilozófiai, irodalmi és vallásfilozófiai írásait a világ minden jelentős nyelvén olvassák, kutatják, tanítják. Életműve kiváló példa arra, hogy egy nő ugyanolyan jelentős intellektuális teljesítményre képes, mint egy férfi. A Latte blog szerzőjének szövegei viszont azt példázzák, hogy attól, hogy valaki nő, még simán lehet szexista, felületes és bornírt.
2019-07-26 @ 14:55
A nők egymás iránti feltétlen szolidaritásuk miatt képtelenek harcolni.
2019-07-26 @ 15:37
Isten örizzen attól, hogy igy nézen ki europa, rossz az összehasonlitás.
2019-07-27 @ 07:41
„“Ha Európának arca volna, az övé lenne az” Ha ezt akár lázálomban találta ki Lévy, akkor ö képezi Európa teste másik végét ( az ellenkezö oldalon). És mindez az alatt a fénykép alatt!
Ez a romantika sem jutna eszembe, minek túlozni, hogy : „A vén Európa ugyanis egy olyan nő, aki a gyermekeiért mindent feláldoz. Aki elsősorban anya. ” Ez nem igaz. Ez töröl metszett, eröltetett opportunizmus (hogy szelid legyek)
Szakadatlan háborúztak egymással a törzsek, a királyok, a az összeházasodott dinasztiák birodalmai. Arról pedig kétség nincs hogy ma is miként „anyáskodik” az európai unió.
Ha meg „halottakról jót vagy semmit” – így szól a mondás- akkor hallgatni kéne. Különösen nem anyasági és nöi szempontból lelkizni Hellerrel kapcsolatban. Meg végül is fölülröl „megsajnálni”. Ha nem tudná, Latte, akkor gyülölettöl fortyogó vulkán volt s a fejében, a fején viselte a hamut.. Amikor nem gyülölködött mint forró, fojtó láva, akkor a hamut köpdöste, különös kéjjel Magyarországot illetöen és annak régóta a legjobb miniszterelnökét.
A természetesen normális ember nem fog „90 év múlva is Hellerrel viaskodni”. Isten óvj és örizz!!
Végül is egyetértek a cikkböl azzal, amit „Tamás 2019-07-26 @ 06:11” megfogalmaz:
„A cikkben pontos a célzás napjaink ifú Hellereire. Miközben az okok felszámolására fókuszálunk, ne felejtsük el néha, mikor szükséges kizavarni őket a Templomból „
2019-07-27 @ 14:33
Sajnos van aspiráns arra a nemzetrombolás, nemzetgyűlölet folytatására, amit Heller képviselt: GYURCSÁNY Ferenc és Gyurcsány Ferencné, ÚJHELYI István, CSEH Katalin, stb. és sajnos sokan mások…
Remélem, ez csak egy rossz álom részemről, de azért nem szabad abbahagyni az imákat Hazánkért és nemzetben gondolkodni képes politikusainkért.
2019-07-27 @ 14:42
Egy biztos, Európa még nem ilyen elhanyagolt, rusnya rosszindulatú vén banya! Kikérem magamnak mint nő is, nemcsak mint európai. Az ember ilyennek rajzolná meg a boszit Jancsi és Juliska meséjéből.
2019-07-31 @ 14:45
Tévedsz.
Európa már ilyen. Már gyermekei sincsenek.
2019-07-31 @ 08:36
Az abnormális Európa arca. Mi az hogy! Nagyon is. Aki az utóbbi két mondatot valamikor mondta, most azt tette hozzá, hogy pocsék világ van. Neki legyen még rosszabb is. Ez a legszolidabb kívánságom.